mandag 30. november 2009

Stå og dekk under marsj

Den siste uka har Tim og jeg trent stå og dekk under marsj. Vi oppdaget at han gikk to skritt etter meg i forrige uke da vi skulle ha stå under marsj. Det var bare å starte på ny frisk. Tim og jeg trente alene i ridehuset forrige onsdag og startet med frivillig stå under baklengs marsj. Jeg gikk etterhvert sidelengs, og Tim tilbød stå.Til slutt kunne jeg ha frivillig stå under vanlig marsj. Det var lett å se da Tim stoppet, fordi det er speiler på veggen. Vi fikk også satt på kommando.
I dag da vi trente på banen ute, med mange forstyrrelser, gikk det over all forventning å trene både dekk og stå under marsj. Hvit fin snø og doggie zen gjorde at Tim bød på verdens flotteste dekk. Vi trente noen korte økter med dekk. Deretter trente vi stå under marsj. Han tilbød også stå som bare det. Det er når jeg får slike opplevelser at jeg føler jeg har igjen noe for alt strevet og finpussen! Det gjør at jeg blir mer optimistisk når øvelser ikke går bra. Det går an å starte på nytt og så vips! Der satt den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar